Загальний відділ апарату райдержадміністрації
Прийом громадян здійснюється відділом за адресою:
майдан Рад,1, смт.Черняхів, кімната № 5.
Години прийому громадян:
-
понеділок – четвер з 08.00 до 17.15
-
п’ятниця з 08.00 до 16.00
Обідня перерва з 13.00 до 14.00.
Телефон загального відділу: (04134) 4-16-43
Адреса: майдан Рад,1, смт.Черняхів, Житомирська обл. 12301
Телефон відділу опрацювання письмових звернень громадян: (04134) 4-16-43
Е-пошта: chernyakhiv_rda@ukr.net
До уваги громадян!
Принагідно інформуємо, що особисті звернення громадян оформлюються відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян», а саме: звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства. Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне). Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним).
Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об’єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.
Прийом громадян
Нормативно-правова база
- Закон України “Про звернення громадян”
- Указ Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”
- Інструкція з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 № 348 (із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 року № 26)
- Постанова Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян»
Звітність
- Про розгляд звернень громадян за 9 місяців 2017 року
- Про розгляд звернень громадян у 2017 році
- Про розгляд звернень громадян у І кварталі 2018 року
- Про розгляд звернень громадян у І півріччі 2018 року
- Про розгляд звернень громадян за 9 місяців 2018 року
- Про розгляд звернень громадян у 2018 році
- Про розгляд звернень громадян у І кварталі 2019 року
- Про розгляд звернень громадян за 9 місяців 2019 року
ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ !
З метою захисту конституційних прав і свобод громадян району, підвищення ефективності роботи та належного реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги мешканців району Черняхівською районною державною адміністрацією створено «гарячу» телефонну лінію.