Статистика сайту

Вакансії
Вакансії

Відділ економічного розвитку і торгівлі Черняхівської районної державної адміністрації Житомирської області оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

  • завідувач сектору державної реєстрації-державний реєстратор
  • державний реєстратор сектору державної реєстрації

Умови на проведення конкурсу на заміщення вакантних посад додаються.

Наказ

Додаток 1

до наказу

начальника відділу

01.07.2016 № 6-к

 

УМОВИ

проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державної  служби категорії “Б”

завідувача сектору державної реєстрації-державного реєстратора відділу економічного розвитку і торгівлі Черняхівської райдержадміністрації Житомирської області      

                                                                          

 Загальні вимоги

 

Посадові обов’язки Відповідно до Положення про відділ економічного розвитку і торгівлі Черняхівської районної державної адміністрації Житомирської області:

– прийом документів, поданих для державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

– державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та проведення інших реєстраційних дій;- ведення Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та надання відомостей з нього;- формування та ведення реєстраційних справ;

– здійснює інші повноваження, передбачені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» та іншими нормативно-правовими актами України.

Умови оплати праці Згідно зі штатним розписом відділу економічного розвитку і торгівлі Черняхівської районної державної адміністрації Житомирської області – посадовий оклад 2757 грн.
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Безстроково
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1.Копія паспорта громадянина України

2.Письмова заява про участь в конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3.Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4.Копія(копії) документа(документів) про освіту.

5.Заповнена особова картка встановленого зразка.

6.Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік.

Термін прийняття документів -15 календарних днів з дня оприлюднення на сайті Нацдержслужби
Дата, час і місце проведення конкурсу: 21 липня 2016 року

за адресою:  Житомирська область,                 смт.Черняхів, Майдан рад, 1

3 поверх, мала зала

Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та електронна адреса особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу: Захарова Наталія Олександрівна,                      тел. (04134) 4-15-85

rda_ch_ek@ukr.net

 

Вимоги до професійної компетентності

 

1 Освіта Вища освіта ступеня магістра або спеціаліста
2 Досвід роботи Досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року
3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою

 

Спеціальні вимоги

 

1. Освіта Вища освіта
2. Знання законодавства 1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про запобігання корупції»;

4) Закон України «Про очищення влади»;

5) Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

6) Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

7) Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців»;

8) Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

9) Закон України «Про адміністративні послуги» та інші законодавчі та підзаконні акти, що регламентують діяльність відділу економічного розвитку і торгівлі  Черняхівської  районної державної адміністрації Житомирської області.

3. Професійні чи технічні знання Знання законодавства щодо реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, та речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.
4. Спеціальний досвід роботи Стаж роботи за фахом на державній службі на посаді не нижче провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років.
5. Знання сучасних інформаційних технологій 1) уміння вирішувати комплексні завдання;

2) знання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення .

6. Особисті якості 1)уміння ефективної комунікації та публічних виступів;

2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;

3) вміння працювати в стресових ситуаціях;

4) орієнтація на обслуговування.

Додаток 2

до наказу

начальника відділу

01.07.2016 № 6-к

 

УМОВИ

проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державної  служби категорії “В” –

державного реєстратора сектора державної реєстрації відділу економічного розвитку і торгівлі Черняхівської райдержадміністрації Житомирської області

 

Загальні вимоги

 

Посадові обов’язки Відповідно до Положення про відділ економічного розвитку і торгівлі Черняхівської районної державної адміністрації Житомирської області:

– проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

– ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;- взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;- формування та ведення реєстраційних справ;

– здійснює інші повноваження, передбачені Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та іншими нормативно-правовими актами України.

Умови оплати праці Згідно зі штатним розписом відділу економічного розвитку і торгівлі Черняхівської районної державної адміністрації Житомирської області – посадовий оклад 2585 грн.
Інформація про строковість чи безтроковість призначення на посаду Безстроково
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1.Копія паспорта громадянина України

2.Письмова заява про участь в конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3.Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4.Копія(копії) документа(документів) про освіту.

5.Заповнена особова картка встановленого зразка.

6.Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік.

Термін прийняття документів -15 календарних днів з дня оприлюднення на сайті Нацдержслужби
Дата, час і місце проведення конкурсу: 21 липня 2016 року

за адресою:  Житомирська область,                 смт.Черняхів, Майдан рад, 1

3 поверх, мала зала

Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та електронна адреса особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу: Захарова Наталія Олександрівна,                      тел. (04134) 4-15-85

rda_ch_ek@ukr.net

 

Вимоги до професійної компетентності

 

1 Освіта Вища освіта ступеня не нижче бакалавра, молодшого бакалавра
2 Досвід роботи -
3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою

 

Спеціальні вимоги

 

1. Освіта за спеціальністю правознавство
2. Знання законодавства 1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про запобігання корупції»;

4) Закон України «Про очищення влади»;

5) Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

6) Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

7) Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

8) Закон України «Про адміністративні послуги» та інші законодавчі та підзаконні акти, що регламентують діяльність відділу економічного розвитку і торгівлі  Черняхівської  районної державної адміністрації Житомирської області.

3. Професійні чи технічні знання Знання законодавства щодо реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.
4. Спеціальний досвід роботи Стаж роботи за фахом на державній службі на посаді не нижче провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років.
5. Знання сучасних інформаційних технологій 1) уміння вирішувати комплексні завдання;

2) знання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення.

6. Особисті якості 1)аналітичні здібності;

2) орієнтація на обслуговування;

3) вміння працювати в стресових ситуаціях;

4) орієнтація на обслуговування.

Share to Facebook
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki
Share to Yandex