Статистика сайту

Як отримати власне житло з компенсацією 30-50%. Покрокова інструкція
Як отримати власне житло з компенсацією 30-50%. Покрокова інструкція
вівторок, 10 Вересень 2019 12:34

З 28 листопада 2017 року у Житомирській області розпочався прийом заяв для участі у програмі «Доступне житло». Скористатися програмою можуть учасники бойових дій та інваліди війни, внутрішньо переміщені особи, громадяни, які потребують поліпшення житлових умов.

1

 

Як скористатися програмою та отримати житло з компенсацією 30-50%?

 

Крок 1. Перевірити, чи є право

 

Програмою Доступне житло можуть скористатись громадяни (сім’ї):

  • які перебувають на обліку громадян, що потребують поліпшення житлових умов;
  • у яких відсутня на праві власності житлова площа (без урахування житла, що знаходиться на тимчасово окупованій території);
  • Середньомісячний грошовий дохід яких разом із доходом членів їх сімей із розрахунку на одну особу не більше 5-тикратного розміру середньомісячної заробітної плати у відповідному регіоні, розрахованого згідно з даними Держстату;
  • які брали безпосередню участь в антитерористичній операції.

 

Крок 2. Визначити розмір державної підтримки

 

Розмір державної підтримки становить:

  • 30 % для громадян, які потребують поліпшення житлових умов;
  • 50 % для громадян, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції або забезпеченні її проведення, перебуваючи при цьому в районах АТО у період її проведення або для осыб у складі добровольчих формувань які брали безпосередню участь у бойових діях за умови, що в подальшому такі добровольчі формування були включені до складу Збройних сил України, Міністерства внутрішніх справ України, Національної гвардії України;
  • 50 % для внутрішньо переміщених осіб.

Розмір державної підтримки розраховується з урахуванням:

  • площі – 21 м2 загальної площі на 1 особу + 10,5 м2 метра на сім’ю;
  • не більше граничної вартості 1 м2 загальної площі житла для населеного пункту за місцем розташування житла.

Розрахунок граничної вартості проводиться за формулою:

 

Гранична вартість = опосередкована вартість х коєфіцієнт населеного пункта,

де опосередкована вартість – це вартість 1 м2 житла встановлена наказом Мінірегіону а, коефіцієнт дорівнює:

1,75 – Київ, Львів, Дніпро, Одеса, Харків;

1,5 – Для міст-обласних центрів, а також міст обласного значення з населенням понад   300 тис. осіб;

1,25 – Для міст обласного значення з населенням від 100 тис. до 300 тис. осіб;

1 – Для інших населених пунктів.

 

Крок 3. Подати документи до ДЕРЖМОЛОДЬЖИТЛА.  (Житомир вул. Леха Качинського, 12-а  10014      (0412) 42-25-12    zht.06@molod-kredit.gov.us

 

Перелік документів, які потрібно подати   внутрішньо переміщеним громадянам України..

  • Заява про надання державної підтримки (за примірною формою, визначеною Держмолодьжитлом);
  • Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про наявність у власності житла на кожного члена сім’ї (у паперовій формі, отриману не раніше, ніж за день до подачі заяви про надання державної підтримки);
  • Довідка про реєстрацію місця проживання на кожного члена сім’ї, що видана виконавчим органом сільської, селищної, міської ради, сільським головою (якщо відповідно до закону виконавчий орган сільської ради утворено), за формою, встановленою в додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207 (крім громадян, які зареєстровані на територіях тимчасово непідконтрольних українській владі та, де органи реєстрації тимчасово не здійснюють своїх повноважень);
  • Акт технічного стану житла (для внутрішньо переміщених осіб, житло яких (що розташоване на території України, на якій органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі) зруйноване та не придатне для проживання у зв’язку з проведенням антитерористичної операції);
  • Копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та копії відповідних довідок членів сім’ї, за примірною формою, визначеною у додатку до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2017 № 509 «Про облік внутрішньо переміщених осіб» (у разі, якщо дата видачі довідки перевищує один місяць до дати подання документів для отримання державної підтримки, в подальшому надається інформація про дійсність такої довідки, отримана в установленому законодавством порядку);
  • Копія свідоцтва про шлюб (у разі укладання шлюбу);
  • Паспортні дані (копії паспортів дорослих членів сім’ї (якщо паспорт у формі книжечки (зразка 1993 року) – сторінок, які містять останнє фото, прізвище та ім’я, відомості про дату видачі та орган, що видав паспорт, зареєстроване місце проживання, відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (за наявності));
  • Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (не подається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу державної податкової служби і мають відмітку в паспорті);
  • Документи, необхідні для визначення платоспроможності, а саме: – довідка про грошові доходи (за формою, визначеною Держмолодьжитлом); – документи, що підтверджують грошові доходи всіх членів сім’ї із зазначенням їх розміру (довідки з місця роботи щодо розміру доходу за останні 6 місяців, довідка територіального органу Пенсійного фонду України про розмір пенсійних виплат за останні 6 місяців тощо).
  • Копія свідоцтва про народження або інші документи, що підтверджують родинні стосунки;
  • У разі розбіжностей між відомостями, що надаються та інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, – письмові пояснення щодо таких розбіжностей.